Vanliga frågor

  • Hur spårar jag min order?

- När din order har skickats från vårt lager får du ett mail med leveransbekräftelse från oss. I mailet finns det en länk med spårningsnummer  som du kan trycka på för att komma till vår leveranspartner, där kan du följa din order hela vägen hem till dig. 

  • Hur ändrar jag min leveransadress?

- Om du vill ändra adress behöver du kontakta oss omgående vi mail. Observera att vi inte kan ändra adressen om ordern redan har skickats från vårt lager. 

  • Vad händer om jag inte hämtar ut mitt paket?

- Hämtar du inte hämtar din beställning skickas paketet tillbaka till oss. Du debiteras då 110kr för alla omkostnader som ett icke-uthämtat paket medför. 

  • Vart hittar jag min orderbekräftelse?

- Så fort du har skapat en beställning skickar vi en orderbekräftelse till den mailen som du har angivit när ordern skapades. 

  • Kan jag byta min parfym?

- Vi gör inga byten på parfymer.

  • Kan jag göra retur?

- Ja, vi har 14 dagars öppetköp från den dagen du har mottagit ditt paket.

  • Hur returnerar jag min produkt?

- Om du vill returnera din order ska du kontakta oss på vår mail så att vi kan hjälpa dig vidare. Observera att parfym är kosmetika och på grund av hygienskäl får parfymen inte ha en öppen försegling när den returneras. 

  • Hur reklamerar jag en produkt?

- Om du vill reklamera en produkt ska du kontakta oss via mail så hjälper vi dig vidare.